Reklamation till kosmos : när din önskan inte blev uppfylld

Reklamation till kosmos : när din önskan inte blev uppfylld

I sin förra bok Kund hos kosmos förklarade den bästsäljande författaren Bärbel Mohr hur man får alla sina önskningar uppfyllda genom att beställa direkt från universum. Hon berättade hur hon själv har använt sig av universums beställningsservice för att få sitt drömjobb, sin idealman, pengar, hälsa till och med ett slott att bo i! Genom att lyssna på sin inre röst, lägga in sin beställning och sedan luta sig tillbaka kan man få fantastiska saker att hända. Men vad händer om ens önskningar inte blir uppfyllda? Hur går man då tillväga? Kan man lägga in en ny beställning hos universum? Det är just de frågorna som Bärbel Mohr besvarar i sin nya bok Reklamation till kosmos. Med samma lättsamma ton och humor som gjorde Kund hos kosmos till en internationell succé förklarar författaren här hur man reklamerar sina beställningar till kosmos för att på så sätt få sina önskningar uppfyllda. En både underhållande och insiktsfull bok! Bärbel Mohr är född i Bonn i Tyskland. Sedan 1998 har hon publicerat femton självhjälps- och barnböcker på tyska och hon är en flitig föredragshållare. Hennes bok Kund hos kosmos finns översatt till en mängd språk och har sålt i mer än en miljon exemplar. Reklamation till kosmos är hennes andra bok på svenska.

Läs mer om Reklamation till kosmos : när din önskan inte blev uppfylld

Reklamation till kosmos : när din önskan inte blev uppfylld

Självkänsla & personlig utveckling

Hitta Reklamation till kosmos : när din önskan inte blev uppfylld även hos:




Rulla till toppen