Hjärnstark : få en starkare hjärna med träning (lättläst)

Hjärnstark : få en starkare hjärna med träning (lättläst)

Vill du bli lugnare mer fokuserad få bättre minne och tänka snabbare och mer kreativt? Då ska du röra på dig! När du tränar mår inte bara musklerna bättre. Hjärnan blir också piggare och starkare. I Hjärnstark berättar överläkaren Anders Hansen varför det är så bra för hjärnan med träning. Han tipsar också om hur du tränar din hjärna på bästa sätt. Det är enklare än du kanske tror. Detta är en lättläst version av Hjärnstark.

Läs mer om Hjärnstark : få en starkare hjärna med träning (lättläst)

Hjärnstark : få en starkare hjärna med träning (lättläst)

Självkänsla & personlig utveckling

Hitta Hjärnstark : få en starkare hjärna med träning (lättläst) även hos:




Rulla till toppen