Förändringsprocess i fyra steg: Ett utdrag ur OBM i praktiken

Förändringsprocess i fyra steg: Ett utdrag ur OBM i praktiken

Hur får man med sig medarbetare i förändringsarbete? Vilka nyckelbeteenden leder till bättre resultat? Hur kan feedback öka prestationer och minska stress?  OBM (Organizational Behavior Management) bygger på psykologisk forskning om vad som verkligen påverkar människors beteenden. OBM ger dig kraftfulla verktyg för att bland annat: Motivera medarbetare Ökar effektiviteten Förbättra arbetsklimatet  Utveckla en organisations värdegrund  Förbättra kundbemötandet Förbättra samarbetet mellan kollegor Utveckla chefer och ledningsgrupper Skapa en säker arbetsplats  Denna utgåva innehåller kapitlet Förändringsprocess i fyra steg ur OBM i praktiken. Kapitlet innehåller en tydlig strategi och arbetsprocess för OBM med målet att utveckla och förändra förutsättningarna i en organisation. OBM i praktiken är skriven för alla som arbetar med verksamhetsutveckling och ledarskap, samt för studerande inom psykologi, ledarskap och organisation. Boken är en fristående fortsättning på Beteendeanalys i organisationer (2010). Denna titel är en beställningsvara, vilket innebär att den trycks först när en order läggs. Leveranstid är 5-8 vardagar. I övrigt är det ingen skillnad mot andra tryckta böcker.

Läs mer om Förändringsprocess i fyra steg: Ett utdrag ur OBM i praktiken

Förändringsprocess i fyra steg: Ett utdrag ur OBM i praktiken

Psykologi & Pedagogik

Hitta Förändringsprocess i fyra steg: Ett utdrag ur OBM i praktiken även hos:




Rulla till toppen