Sista brevet till Sverige / Lättläst

Sista brevet till Sverige / Lättläst

Nu finns alla fyra delar i Vilhelm Mobergs Utvandrarserie på lättläst! Nybyggarna har levt länge i det nya landet. Karl Oskar och Kristina är gamla och en ny generation tar över. Kristina dör och Karl Oskar ser tillbaka på deras liv tillsammans. Det har innehållit sorg och slit men också glädje och kärlek. Och livet för deras barn är på många vis bättre än deras. Sista brevet till Sverige är den fjärde och avslutande delen.

Läs mer om Sista brevet till Sverige / Lättläst

Sista brevet till Sverige / Lättläst

Skönlitteratur

Hitta Sista brevet till Sverige / Lättläst även hos:




Rulla till toppen