Lättlästa mysterier. Cirkusdeckarna och mobilmysteriet

Lättlästa mysterier. Cirkusdeckarna och mobilmysteriet

Cirkusdeckarna – nu i lättläst version med bilder i färg! Perfekt för alla som håller på att knäcka läskoden! Missa inte den populära roliga succéserien om tvillingarna Kaspar och Katinka som löser mysterier och turnerar över hela Sverige med Cirkus Pommery. Någon stjäl mobiler från publiken mitt under en föreställning! Självklart hjälper tvillingarna till att leta efter tjuven. Tänk om det är någon av de egna cirkusartisterna! Eller är det någon annan som är skyldig någon som ingen hade kunnat tro …? Lättläst och spännande med fina illustrationer på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om Cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig fartfylld och fantastisk! Nu också med kortare text och bilder i färg för de yngre nybörjarläsarna.

Läs mer om Lättlästa mysterier. Cirkusdeckarna och mobilmysteriet

Lättlästa mysterier. Cirkusdeckarna och mobilmysteriet

Barn & Ungdom

Hitta Lättlästa mysterier. Cirkusdeckarna och mobilmysteriet även hos:




Rulla till toppen