Hjärterum (lättläst)

Hjärterum (lättläst)

Kouplans liv har blivit bättre. Han har fått uppehållstillstånd i Sverige. Han har bostad och gör praktik. Men Kouplan är inte lycklig. Han tänker på sin familj varje dag.Var är hans bror, Nima? Lever han? Var är deras mamma och pappa? För att leta spår går Kouplan till Azads grill där många papperslösa arbetar. Kouplan jobbade själv där, för många år sedan. – Jag vågar inte prata, säger en av arbetarna. En av oss har blivit mördad och vi kan inte gå till polisen. Men Kouplan vägrar vara rädd igen. Han ska hitta sin bror och ge rättvisa åt den mördade arbetaren. Nu ska sanningen fram. Den avslutande delen om detektiven Kouplan kommer samtidigt som Finns det hjärterum på Piratförlaget.

Läs mer om Hjärterum (lättläst)

Hjärterum (lättläst)

Skönlitteratur

Hitta Hjärterum (lättläst) även hos:




Rulla till toppen