Hela huset fullt (lättläst) (Bok + CD)

Hela huset fullt (lättläst) (Bok + CD)

Dee älskar sina tre barn men nu är de vuxna. Är det inte dags att de flyttar hemifrån? Rosie flyttade ut när hon gifte sig. Nu är hon tillbaka efter att ha bråkat med sin man. Helen är lärare men tjänar för lite för att skaffa ett eget hem. Anthony skriver musik och väntar bara på att bli upptäckt. Alla tre bor hemma än så länge. De betalar inget för deras föräldrar tycker väl bara att det är härligt att ha hela huset fullt? Men så inträffar en kris och Dee bestämmer att saker och ting måste förändras i familjen – oavsett om barnen gillar det eller inte. Hela huset fullt är en varm och underhållande historia av den irländska bestsellerförfattaren Maeve Binchy. Detta är ett kombinerat paket där du får en fysisk bok och en CD-skiva med en mp3-fil på.

Läs mer om Hela huset fullt (lättläst) (Bok + CD)

Hela huset fullt (lättläst) (Bok + CD)

Skönlitteratur

Hitta Hela huset fullt (lättläst) (Bok + CD) även hos:




Rulla till toppen