Flicka försvunnen / Lättläst

Flicka försvunnen / Lättläst

Lättläst spänning av Sara Lövestam! Kouplan har flytt från Iran. Han är ung arbetslös och fattig. Och smart. Han lägger ut en annons där han skriver att han är detektiv. Efter tre veckor får Kouplan ett mejl: Min dotter har försvunnit. Hon är bara sex år min lilla flicka. Vi gick på gatan tillsammans och plötsligt var hon borta. Kouplan är rädd för polisen och för att bli utvisad från Sverige men han undersöker historien ändå. Hur kan en flicka bara försvinna? Och varför går inte mamman till polisen? Sara Lövestam har återberättat sin egen bok Sanning med modifikation till lättläst. Det här är del 1 i serien om Kouplan.

Läs mer om Flicka försvunnen / Lättläst

Flicka försvunnen / Lättläst

Skönlitteratur

Hitta Flicka försvunnen / Lättläst även hos:




Rulla till toppen