Flicka försvunnen / Lättläst

Flicka försvunnen / Lättläst

Lyssna på en lättläst bok från LL-förlaget! Kouplan har flytt rån Iran. Han är ung arbetslös och fattig. Och smart. Han lägger ut en annons där han skriver att han är detektiv. Efter tre veckor får Kouplan ett mejl: Min dotter har försvunnit. Hon är bara sex år min lilla flicka. VI gick på gatan tillsammans och plötsligt var hon borta. Flicka försvunnen är en suggestiv spänningsroman om identitet fantasi och verkligehet. Sara Lövestam har återberättat sin egen bok Sanning med modifikatio n till lättläst.

Läs mer om Flicka försvunnen / Lättläst

Flicka försvunnen / Lättläst

Skönlitteratur

Hitta Flicka försvunnen / Lättläst även hos:




Rulla till toppen