En bur av guld (lättläst)

En bur av guld (lättläst)

Faye har allt. En perfekt man en fin dotter och den lyxigaste lägenheten i stan. Men det är något som inte stämmer. En gång var hon en stark kvinna med stora planer på att bli Någon. Men hon gav upp allt för sin man för deras företag och för kärlekens skull. Nu kommer hennes mörka minnen från barndomen i Fjällbacka tillbaka till henne. Äktenskapet känns inte längre tryggt och hon börjar känna sig fångad. Som i en bur av guld. När hennes man sviker henne har hon plötsligt ingenting alls. Bit för bit måste hon bygga upp sig själv och sin dröm: Revenge. Ingen vet hur hon planerar sin hämnd. Men den blir grym och hård. Det här är en lättläst bearbetning av Camilla Läckbergs succéroman En bur av guld.

Läs mer om En bur av guld (lättläst)

En bur av guld (lättläst)

Skönlitteratur

Hitta En bur av guld (lättläst) även hos:




Rulla till toppen