Contenthandboken

Contenthandboken

Det här är en bok för dig som gör innehåll – text bild ljud video och grafik – inom marknadsföring och kommunikation. Dess syfte är att hjälpa dig att planera och producera bättre content så du kan arbeta mer effektivt få större genomslag och nå dina mål.Oavsett om du jobbar med innehåll för internt eller externt bruk i ett B2B- eller B2C-företag eller i en organisation eller myndighet behöver du skapa content som är relevant och värdefullt förmottagaren – och då har du nytta av det som står här.Boken innehåller tre delar: Den första går igenom sånt som alltid är viktigt – planering att arbeta tematiskt storytelling och mycket mer. Den andra handlar om de olika formaten (text video ljud bild/grafik) och hur du kan arbeta med dem. Och den tredje delen består av 50 konkreta exempel på hur du kan göra content.Pontus Staunstrup är en av Skandinaviens ledande experter på Content marketing. Han arbetar som strateg/konsult inom marknadsföring är en av författarna till boken Content marketing för alla och dessutom en efterfrågad föreläsare och lärare inom digital marknadsföring.

Läs mer om Contenthandboken

Contenthandboken

Ekonomi & Management

Hitta Contenthandboken även hos:




Rulla till toppen